Subject: joogivesi
From: "Allan Laine" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 09:32:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tegeleme erinevate toru lahenduste müügiga. Samamoodi oleme teadlikud et
Soomes juba on ja Saksamaal muutuvad uuest aastast nõuded joogivee
torudele.

Sellega seoses küsiksime, et kas Eestis on ka mingid normid, standardid
või ettekirjutused seoses joogivee torudega. Kas on määratud mille vabad
või millest peavad olema tehtud joogivee torud ja kogu süsteem? Kui jah
siis kust ja kuidas antud dokumentatsiooni leida?

Lugupidamisega

Allan Laine
Area manager

GEBO Baltics OÜ
Peterburi tee 46, Tallinn, Estonia

T:

+37251 678 38

E:

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

W:

 <https://www.gebo-online.ee/> www.gebo-online.ee